Friday, June 18, 2010

Masa telah berlalu

Menghitung hari
Detik demi detik

Masa ku nanti apa kan ada

Jalan cerita kisah yang panjang

Menghitung hari...

Menghitung Hari - Kris Dayanti

Masa oh masa... Sekelip mata sudah 9 bulan telah berlalu. Dilantarkan ke hospital atas penyakit kanser yang tidak disangka telahpun dihadapi. Atas sebab ini, saya telah ditangguhkan bukan satu semester, tetapi dua semester berturut-turut, disebabkan masalah kanser ini. Sampai hari ini, saya sudah sihat wal-afiat atas izin Allah (InsyaAllah). Naik sem ini, saya akan mengulangi semester ketiga saya; walaupun saya belum habis 'khatam' semester ketiga. Belum habis belajar kursus-kursus semester ketiga lagi. Maka, atas kenyataan ini, saya mungkin tidak akan berada di sisi batch 2008/2012. Saya akan habis kursus ini dalam masa lebih kurang 3 tahun lagi, ataupun pada tahun 2013 kelak.




Wassalam.

______________________
もし時間があったら、このブログに泊まってください。
どうもありがとうございます。
=D

No comments:

Post a Comment

Jom komen di sini!
Let's comment through here.
こちらをコメントしましょう!どうぞ。